کوپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــچ

فرهنگی سیاسی اجتماعی

افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در قصرقند

فرماندار قصرقند اظهار داشت: به‌ منظور تأمین مایحتاج شهروندان و خرید آسان، اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان اقدام به برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان قصرقند کرده است.

کوروش محمدی افزود: کالاهای قابل عرضه در این نمایشگاه شامل کیف، کفش، پوشاک، لوازم خانگی، صنایع دستی، سوغات و مواد غذایی بوده که با قیمت مطلوب و تخفیف ویژه به فروش می‌رسد.

فرماندار قصرقند تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز به مدت هفت روز


ادامه مطلب
نویسنده: اسد رییسی ׀ تاریخ: پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تصویر: بنزی که هاشمی را به ستاد انتخابات برد!

 

خبرگزاری پارس / سرویس سیاسی / اخبار ویژه انتخابات: طی ساعات اخیر، سایت های سابقاً حامی دولت، متعلق به جبهه پایداری با انتشار تصاویر مربوط به حضور آیت الله هاشمی در ستاد انتخابات تصاویر مربوط به اتوموبیلی که او را به ستاد انتخابات آورد را برجسته کرده اند!

شار تصاویر مربوط به حضور آیت الله هاشمی در ستاد انتخابات تصاویر مربوط به اتوموبیلی که او را به ستاد انتخابات آورد را برجسته کرده اند!
 

به گزارش انتخاب ؛ ظاهراً بار دیگر، بازی تکراری و نخ نما شده ی «ساده زیستی» مربوط به کاندیداهای جبهه پایداری شروع شده است!
این هم تصویر بنزی که در این سایت ها برجسته شده است:


ادامه مطلب
نویسنده: اسد رییسی ׀ تاریخ: یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

کیفیت خوب آب نیکشهر بر تولیدات کشاورزی شهرستان تاثیر مستقیم دارد


مدیر جهاد کشاورزی نیکشهر گفت: کیفیت خوب آب در نیکشهر تاثیر مستیقم بر تولیدات کشاورزی شهرستان داشته است بطوریکه بهترین و شاید بیشترین محصولات ارگانیک مربوط به این منطقه است.

ˈحبیب رییسیˈ در گفتگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: EC منابع آبی نیکشهر زیر 1000 است و اینچنین کیفیتی آرزوی کشاورزان و باغداران در هر نقطه از دنیاست و این نعمت خدادادی شهرستان را به بهشتی زمینی تبدیل کرده است.

وی بیان داشت: هم اینک یک هزار و 57 حلقه چاه و


ادامه مطلب
نویسنده: اسد رییسی ׀ تاریخ: یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

روز معلم مبارک باد

بنده از تمامی معلمانی که برایم زحمت کشیده اند تقدیر و تشکر می کنم.

نویسنده: اسد رییسی ׀ تاریخ: پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

چاپ مجموعه ای از فعالیتها . پیگیریهای سعید اربابی نماینده ایرانشهر
 " کمتر از یکسال خدمتگزاری در مجلس شورای اسلامی"


مجموعه " کمتر از یکسال خدمتگزاری در مجلس شورای اسلامی" شامل اهم فعالیتها و پیگیریهای محمد سعید اربابی نماینده مردم شریف شهرستانهای ایرانشهر ، سرباز ، دلگان و بخشهای آهوران ، لاشار، آشار ، فنوح و بنت در قالب یک کتاب انتشار یافته است علاقه مندان می توانند از دفتر ارتباطات مردمی نماینده در شهر ایرانشهر آن را دریافت کنند.

نویسنده: اسد رییسی ׀ تاریخ: پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

افراد ناشناس ارتباط مخابراتی دهستان ˈهیچانˈ نیکشهر را قطع کردند.


رییس اداره مخابرات نیکشهر واقع در جنوب سیستان و بلوچستان از اختلال شدید تلفن های ثابت و همراه دهستان هیچان نیکشهر به دلیل قطع فیبر نوری توسط افراد ناشناس خبر داد.

ˈدرویش رئیسیˈ روز چهارشنبه در گفتگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: در زمان حاضر ارتباط تلفنی 9 مرکز روستایی، 4 سایت همراه اول و 4 دفتر ICT روستایی در شهرستان نیکشهر به کلی قطع و موجب سرگردانی مردم شده است.

وی بیان داشت: قطع فیبر نوری و خطوط تلفنی در نیکشهر همواره از مشکلات مخابرات این شهرستان بوده است که طی روزهای اخیر شدید شد.

وی گفت: در آخرین مورد نیز طی روزهای اخیر قطع عمدی فیبر نوری در
مسیر روستاهای ˈکشیکˈ و ˈکناردانˈ توسط افراد ناشناس موجب قطع ارتباطات مخابراتی روستاهای دهسان هیچان شده است.

رییس مخابرات نیکشهر خواستار همکاری و کمک بیشتر مردم و مسوولان این شهرستان برای جلوگیری از قطع فیبر نوری در منطقه شد.


نویسنده: اسد رییسی ׀ تاریخ: پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
ˈمحمد انور هاشمزهی افزود: این بزمجه که در کارگاهی در اطراف ایرانشهر به دام افتاده و زخمی شده بود بعد از پانسمان زخمها و همچنین انجام عملیات اندازه گیری و بیومتری صبح امروز در طبیعت رها سازی شد.

وی با بیان اینکه طول این بزمجه نابالغ از سر تا دم حدود یک متر است، افزود: این حیوان بر خلاف قیافه نسبتا ترسناکش بی آزار است و برای دفاع از خود شکم خود را باد کرده و با دم خود به دشمن شلاق می زند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست ایرانشهر گفت: این مارمولک در مناطق بیابانی ایران زندگی می کند و از حشرات، تخم پرندگان، تخم لاکپشتها و جوندگان کوچک تغذیه می کند.

هاشمزهی افزود: در ایران دو نوع بزمجه وجود دارد، بزمجه بنگال که بیشتر در کنار رودخانه ها زندگی می کند و بزمجه بیابانی که محل زندگی آن در بیابان است.

وی با بیان اینکه شهرستان ایرانشهر محل مناسبی برای زندگی هر دو نوع بزمجه است، اضافه کرد: بزمجه بنگال در اطراف رودخانه های دامن و بمپور و بزمجه بیابانی در بیشتر مناطق بیابانی ایرانشهر وجود دارد.

نویسنده: اسد رییسی ׀ تاریخ: چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا سیستان و بلوچستان گفت: چهار هزار ناظر بر کار انتخابات شوراهای استان در شهرها و روستاها نظارت خواهند داشت.

 

به گزارش ایرنا، ˈرضا مرعشیˈ روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اعضای هیات های نظارت در 18 شهرستان و 47 بخش سیستان و بلوچستان تعیین شده و احکام آنان در حال صدور است.

وی بیان کرد: 90 نفر بازرس ویژه نیز در استان تعیین شده اند که هر یک بر 40 صندوق نظارت می کنند.

دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان خاطر نشان کرد: انتخابات شوراها تنها انتخاباتی است که تحت نظارت مجلس شورای اسلامی برگزار می شود و از رسانه های ارتباط جمعی انتظار داریم که با توجه به اهمیت این صحنه سیاسی در زمینه ایجاد شور انتخاباتی و جلب و جذب مردم برای حضور حداکثری تلاش مضاعفی انجام دهند.


ادامه مطلب
نویسنده: اسد رییسی ׀ تاریخ: چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


معاون استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد
دور چهارم سفر رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان

معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان و بلوچستان از اجرایی شدن دور چهارم سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهوری در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

خبرگزاری فارس: دور چهارم سفر رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان

عباس نخعی عصر امروز در کارگروه اقتصادی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دور چهارم سفر رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان به زودی انجام می‌شود که لازم است مدیران و مسئولان منطقه، مصوبات اجرایی نشده از سفرهای گذشته را بررسی و دلایل آن را برای ارائه به هئیت دولت آماده کنند.


ادامه مطلب
نویسنده: اسد رییسی ׀ تاریخ: یک شنبه 1 ارديبهشت 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

لاشه نهنگ 25 تنی در سواحل بریس چابهارکشف شد

نویسنده: اسد رییسی ׀ تاریخ: یک شنبه 1 ارديبهشت 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , kopch.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com