کوپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــچ

کوپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــچ

فرهنگی سیاسی اجتماعی

وی ادامه داد: علاوه بر دو پایگاه راه اندازی شده در شهر قصرقند و دهستان مهبان بخش مرکزی همچنین پایگاههای جدید در محترم آباد فنوج، شهر بنت، اسپکه، هریدوک، آهوران و چاهان تا پایان دی ماه ایجاد خواهد شد.

مرواریدی گفت: این پایگاههای عملیاتی علاوه بر ایجاد اشتغال برای 20 تا 35 نفر به امنیت پایدار منطقه نیز کمک خواهند کرد.

وی بیان کرد: همراهی و همگامی مردم، معتمدان و سران طوایف، اعضای شوراهای اسلامی و عشایر استان با دستگاههای نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی سبب کاهش محسوس جرائم مختلف و اقدامات ضد امنیتی در سیستان و بلوچستان شده است.

سرهنگ مرواریدی اظهار کرد: ریش سفیدان، معتمدان و سران طوایف و مردم هر منطقه با شناسایی افراد مشکوک و جلوگیری از بروز هرگونه اختلاف در برقراری امنیت منطقه خود نقش مهمی دارند و این بهترین نوع برقراری امنیت پایدار است.

حجت الاسلام ˈاحمد لطفیان سرگزیˈ امام جمعه نیکشهر نیز طی سخنانی با اشاره به اهمیت امنیت پایدار و تاثیر آن در عمران منطقه از تلاش نیروهای بسیج مردمی تقدیر کردند.

سرهنگ ˈمحمد حیدریˈ فرمانده سپاه ناحیه نیکشهر نیز با تشریح گوشه ای از ایثارگریهای مردم این شهرستان در دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: مردم شیعه و سنی شهرستان نیکشهر سهم عمده ای در جبهه های نبرد حق علیه باطل داشته اند و پس از آن نیز بسیجیان این شهرستان همواره در تمامی برنامه ها حضوری فعال دارند.

به گزارش ایرنا، در این آیین ˈابراهیم بلوچیˈ به عنوان فرمانده پایگاه عملیاتی شهید معمار دهستان مهبان معرفی شد.

قرارگاه شهید معمار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تامین امنیت 15 شهرستان از استانهای کرمان و سیستان و بلوچستان فعال است.

دهستان مَهبان با 11 هزار نفر جمعیت و 53 روستا از توابع بخش مرکزی نیکشهر در فاصله 55 کیلومتری شمال مرکز این شهرستان واقع شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: اسد رییسی ׀ تاریخ: جمعه 24 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , kopch.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com