کوپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــچ

کوپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــچ

فرهنگی سیاسی اجتماعی

معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با موادمخدر اظهار داشت: گزارشات رسیده نشان می‌دهد قاچاقچیان مواد مخدر به دلیل تحمل خسارت زیاد و هزینه‌های سنگین در مرزهای شرقی جمهوری اسلامی ایران مسیر ترانزیت را به سمت دریا تغییر داده‌اند که شاید از نظر آنان این مسیر به صرفه‌تر، کم‌هزینه‌تر و سودآورتر باشد.



نوروزی گفت: اقدامات انجام شده در زمینه کنترل و انسداد مرزهای جمهوری اسلامی به‌ویژه در شرق کشور، انهدام کاروانها و اعضای آنها، از بین رفتن سرمایه و تجهیزات، کشته و زخمی شدن منابع انسانی و دستگیری قاچاقچیان باعث افزایش شدید هزینه حمل و ترانزیت موادمخدر شده است.

وی افزود: بنابر اطلاعات واصله اخیراً باندهای ترانزیت موادمخدر و قاچاقچیان تصمیم گرفته اند مسیر دریایی را به عنوان ساده‌‌ترین و کم‌‌هزینه ترین راه انتخاب کنند.



وی شمار خودروهای کشف شده در درگیریهای اخیر را 14 دستگاه ذکر کرد و گفت: مقادیری سلاح و تجهیزات قاچاقچیان نیز به غنیمت گرفته شده است.



نوروزی بیان کرد: اقدام خوب و خداپسندانه شما عزیزان بازتاب بسیار مثبتی در سطح منطقه و بین‌المللی دارد و بطوریکه در ششمین اجلاس وزرای ابتکار سه جانبه که هفته آینده در تهران برگزار می شود این اقدام برگ زرینی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران در حوزه مبارزه با مواد مخدر خواهد بود.



نوروزی با بیان اینکه این عملیات‌ها، حرکت جدیدی در حوزه مبارزه با مواد مخدر بوده و موجب ایجاد ناامنی در آن سوی مرز شده است، تصریح کرد: دشمن به این باور رسیده که شما با هر تاکتیک و برنامه‌ای در مقابل آنها می‌ایستید و با هدایت هر عملیاتی، توانسته‌اید به این موفقیت بزرگ در کشور دست یابید و این خدمت بزرگی به مملکت و ملت بویژه جوانان ما و حتی جامعه بین‌الملل است.

معاون مقابله با عرضه ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: شما، سختی‌های زیادی را از جمله درگیری با اشرار، حضور شبانه‌روزی، بیداری و... تحمل می‌کنید اما به این موضوع نیز توجه داشته باشید که در مقابل این سختی‌ها، از سوی خداوند متعال اجر معنوی برایتان در نظر گرفته شده که با هیچ کدام از این سختی‌ها قابل مقایسه نیست.



وی بیان داشت: ماموران مستقر در هنگ‌های مرزی، در خط مقدم مبارزه ایستاده و با کسانی که می‌خواهند جوانان این مرز و بوم را به نابود بکشانند مبارزه بی‌امان و شبانه‌روزی می‌کنند و امیدوارم شاهد موفقیت بیشتر شما در این عرصه باشیم.



وی تاکید کرد: متجاوزان و قاچاقچیان مسلح بدانند که به محض نزدیک شدن به مرز جمهوری اسلامی ایران با شدت عمل ماموران مرزبانی و یگان‌های تکاوری مواجه خواهند شد.



سردار نوروزی در پایان این دیدار به نمایندگی از وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، از مجموعه نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان تقدیرکرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: اسد رییسی ׀ تاریخ: جمعه 24 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , kopch.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com