کوپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــچ

کوپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــچ

فرهنگی سیاسی اجتماعی

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: بیش از دو میلیون و 465 هزارو 900 نفر از خدمات بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی مرکز و جنوب سیستان و بلوچستان بهره مند شدند.

 

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان، ˈمنصور شکیباˈ روز یکشنبه افزود: یک میلیون و 434 هزار و 879 نفر از بیماران مراجعه کننده توسط خانه های بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی خدمات دریافت کردند.

وی بیان کرد: اکنون 218پزشک عمومی در 161 مرکز بهداشتی درمانی روستایی و شهری زیر پوشش این دانشگاه در مرکز و جنوب استان به مردم خدمت رسانی می کنند و تلاش برای تامین پزشک مورد نیاز در برخی مراکز بهداشتی درمانی ادامه دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: پزشکان متخصص مورد نیاز در تمامی بیمارستانهای سیستان و بلوچستان مستقر هستند و از این لحاظ با کمبود پزشک متخصص رو به رو نیستیم.

شکیبا اظهار کرد: با تکمیل مراکز درمان بستر و بیمارستان های در حال ساخت در تمامی شهرستانهای مرکز و جنوب سیستان و بلوچستان مراکز درمانی مجهز به خدمات دهی مشغول خواهند شد.

وی ادامه داد: اعتقاد نظام بهداشت و درمان پرداختن به پیشگیری از ابتلا به بیمارهاست و باید با فرهنگ سازی و افزایش اقدامات آموزشی به مردم راههای پیشگیری از ابتلا به بیماریها را به آنان آموزش دهیم.

به گزارش ایرنا، خدمات بهداشتی درمانی در مناطق شمالی سیستان و بلوچستان از جمله زابل، زهک و هیرمند توسط دانشگاه علوم پزشکی زابل و در مرکز و جنوب استان شامل زاهدان، سراوان، سیب سوران، مهرستان، خاش، ایرانشهر، دلگان، نیکشهر، سرباز، کنارک و چابهار توسط دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به مردم ارائه می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: اسد رییسی ׀ تاریخ: یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , kopch.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com