کوپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــچ

کوپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــچ

فرهنگی سیاسی اجتماعی


زاهدان – رییس دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی- درمانی زاهدان گفت: سهم این دانشگاه از طرح ملی مهر ماندگار 9 طرح است كه در اوایل سال 92 و تا پایان دولت دهم به بهره برداری خواهند رسید.

دانشگاه علوم پزشكی زاهدان 9 طرح مهر ماندگار دارد

'منصور شكیبا' روز پنجشنبه اظهار داشت: با بهره برداری از 9 طرح مهر ماندگار این دانشگاه سه بیمارستان، سه مركز بهداشتی- درمانی و بخش مرجع درمان سوختگی استان به مجموعه امكانات و فضاهای درمانی سیستان و بلوچستان اضافه می شود.

وی بیان كرد: بخش سوختگی بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان، خوابگاه 500 نفره دانشجویی، دو بیمارستان 32 تختخوابی در سیب و سوران و میرجاوه و بیمارستان 64 تختخوابی نیكشهر از جمله طرحهای مهر ماندگار این دانشگاه هستند.

وی پردیس دانشگاه علوم پزشكی ایرانشهر، سه مركز درمانی شبانه روزی در مهرستان، گلمورتی و فنوج را از دیگر طرحهای مهر ماندگار این دانشگاه برشمرد.

شكیبا گفت: طرحهای مهر ماندگار دانشگاه علوم پزشكی زاهدان كه هر كدام پیشرفت اجرایی قابل قبولی دارند، مصوبات سه دور سفر رییس جمهوری به سیستان و بلوچستان هستند.

وی افزود: برای ساخت و بهره برداری از 9 طرح مهر ماندگار این دانشگاه 392 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده كه تاكنون 240 میلیارد ریال از آن تخصیص یافته است.

رییس دانشگاه علوم پزشكی زاهدان با اشاره به ساخت دو بیمارستان میرجاوه و سیب و سوران از طرحهای مهر ماندگار این دانشگاه گفت: با توجه به اینكه برای ساخت و بهره برداری از این بیمارستان ها 34 ماه زمان نیاز است، تلاش خواهیم كرد در مدت زمان باقی مانده تا پایان دولت دهم ساخت و ساز اصلی آنها به پایان برسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: اسد رییسی ׀ تاریخ: جمعه 5 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , kopch.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com