کوپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــچ

کوپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــچ

فرهنگی سیاسی اجتماعی


مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان‌‌وبلوچستان گفت: به مناسبت هفته محیط زیست، کوهستان و سواحل استان سیستان‌وبلوچستان توسط سازمان‌های مردم نهاد پاکسازی می‌شود.

خبرگزاری فارس: پاکسازی سواحل سیستان‌وبلوچستان در هفته محیط زیست

خسرو افسری  در زمینه برنامه‌های هفته محیط زیست این اداره اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت این هفته، برنامه‌های فرهنگی متنوعی در نظر گرفته شده است که برای محیط دوستان به اجرا در می‌آید.

وی افزود: ایجاد کارگاه‌های آموزشی در ارتباط با مسائل زیست محیطی از مهمترین برنامه‌هایی است که در این هفته برگزار می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان‌‌وبلوچستان بیان کرد: طراحی و انتشار اقلام تبلیغاتی و آموزشی با موضوع حفظ محیط زیست از دیگر برنامه‌هایی است که به این مناسبت انجام می‌شود.

افسری از دیگر برنامه‌های هفته محیط زیست؛ دیدار مدیران و کارکنان حفاظت محیط زیست استان با امام جمعه، شرکت در نماز جمعه، سخنرانی مدیرکل پیش از خطبه‌های نماز جمعه، دیدار با چهره‌های شاخص مذهبی استان و مصاحبه رسانه‌ای مدیرکل در زمینه اقدامات انجام شده حفاظت محیط زیست استان را نام برد.

وی گفت: تهیه و توزیع بروشورهای آموزشی زیست محیطی، بازدید رایگان از موزه حیات وحش در طول هفته محیط زیست و بازدید کارشناسان از کارگاه‌های صنعتی به منظور جلوگیری از آلودگی محیط زیست استان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان‌‌وبلوچستان افزود: شعار محوری هفته محیط زیست امسال "ساخت، ترویج و عمومی‌سازی فرهنگ محیط زیستی" است.

افسری ادامه داد: هفته محیط زیست از 16 تا 22 خردادماه به مدت یک هفته است که این هفته را به همه محیط دوستان و طبیعت‌گران تبریک و تهنیت می‌گوییم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: اسد رییسی ׀ تاریخ: دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , kopch.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com