کوپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــچ

کوپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــچ

فرهنگی سیاسی اجتماعی

امروز ..... با امیدِ بیشتری به سوی روز روانه می شوم

چون که من ..... بیزارم از بیرنگی و یَأس

امروز ..... با مداد رنگیِ آرزو

رنگ می زنم ..... سر تا به پایِ هستیِ دلم

امروز .... حتم دارم که روزِ دیگریست

چون که من ....

فرق کرده ام با هر روز ..

خدایا تو هم ... دستِ دلم را محکمتر بگیر

چون که من ....

گرم می شوم از حسِ همیشه ی حضورِ تو

و تو ......

تو که رهگذرِ دلِ منی ...

تو نیز ....

لبخند بزن به رویِ زندگی

حتی اگر نه آن است ... که می خواهی

من مطمئنم که لبخندِ تو قادر است

و تواناییِ آن را دارد که تغییر دهد همه یِ دنیا را

پس کمی بخند

حتی به رویِ غم

شادیِ دلت همیشه

آرزویِ من است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: اسد رییسی ׀ تاریخ: جمعه 1 فروردين 0برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , kopch.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com